tisdag 15 april 2014

Jag kände mig som coolest killen i stan.

Zlatan berätter att Jag vet inte varför gick jag i olika skolor hela tiden och hade svårt att få kopisar. Jag fick alltid extralärare. Jag hade gört många domt men fick jag bra betyg. När min lärare såg så trodde hon att jag fuskade. en gång spelade jag innebandy och min extralärare kom och glodde. Jag sköt bandy huvdet på henne. Skolan ringde pappa och sa att din barn behöver psykolog eller gå till särsiltskol. Min far skikade och sa att min barn har gört ingen fel. Han är ett normalt pojka.

Jag hade börjat gymnasiet på borgarskolan. Jag hade läst samhäll med fotbollsinriktning men borgarskolan alla tröjör från ralfa lauren skor och skjrtor från timberland. Jag bråkade med min farsan eftersom jag vilja hade den.

 Nu skulle allt förändras. Jag hade mitt först kontrakt med i juniorlaget men jag hade en fel att jag skrek och snackade på plan och många kamrater tyckte att jag inte passade in i MMF. Min hälte var ronaldo och jag skulle ble som han. Jag trände mycket och en dag roland anderson som är tränare av A-lagets kom till mig och sa att nu sluta du spela för junior team men jag var schok då sa han för att jag välde dig för A-laget team. Jag kände mig som coolaste killen i stan.

Till slut han provde att alla barn är samma och vi måste gi like chanse till alla.

Reflektion Han görde mycket hård jobb och han fick vad han vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar